niedziela, 9 listopada 2014

First session

Siemanko :) chciałbym pokazać wam zdjęcia z mojej ostatniej sesji. Mam na sobie getry i spodenki firmy PYREX , które idealnie komponują się z czarnymi butami Nike Air Force One . Ludzie widząc na ulicach połączenie getrów i spodenek reagują w różnorodny sposób, czasami jest to zainteresowanie , czasami zdziwienie a czasami negatywne spojrzenia ..



Szczerze, to sam bałem pokazać się tak na ulicach miasta ale jak już zrobiłem ten pierwszy krok to teraz jest mi o wiele łatwiej ! Nie bójcie się reakcji ludzi , ubierajcie się tak jak Wam sie podoba i miejcie gdzieś zdanie ludzi którzy nie mają pojęcia o modzie i stylu ;)


Jeżeli chodzi o górne partie to mam na sobie Longsleeva firmy MAJORS , chociaż prawie go nie widać :) to co możecie zobaczyć bardzo dobrze to bluza od Hazela -----> Hazel hoodie crude. Złoty napis crude i zasówaki po bokach idealnie pasują do prostej czarnej bluzy z kieszenią na brzuchu .



Jest to według mnie najlepszy model bluzy od Hazela ! Na prawde polecam bo pasuje chyba do każdej stylówki ! Jest idealna na jesienne wieczory kiedy nie chcemy zakładac jeszcze grubych zimowych kurtek. Materiał z jakiego jest ona wykonana jest bardzo miły w dotyku i daje dużo ciepła .



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz