poniedziałek, 17 listopada 2014

Nowa koszulka od Black Army !

W tym poście chciałbym pokazać wam moja nowa stylizacje. Mam na sobie getry i spodenki firmy Pyrex , buty Air Force One i nowa koszulkę mojego projektu !


Jest to koszulka z krótkim rękawem . Jej boki są rozcięte i wstawiony jest tam pasek bandany podobnie jak w rękawy . 


Zauważyć można ze koszulka jest wycięta na okrągło . Ważna jej częścią  jest rownież zamek wszyty na plecach ! Uważam ze jest to element który sprawia ze ludzie zwrócą na nią uwagę ! 


Postanowiłem zając sie projektowaniem ubrań ponieważ kiedy zaczalem interesować sie nurtem modowym zwanym blvck fashion w mojej głowie zaczęło kotlic sie mnóstwo pomysłów na ubrania w ktorych chciałbym chodzić ale nie ma ich na rynku . Ostatnio spróbowałem zaprojektować moja pierwsza koszulkę a oto są tego efekt ! 


Prosze o wasze opinie na temat tej koszulki ! Odwiedzajcie naszego Facebooka ---->
https://www.facebook.com/BlvckArmy
Oraz instagram 
Www.instagram.com/Black_armyy




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz