piątek, 26 grudnia 2014

Opuszczona destylarnia

     W dzisiejszym poście chciałbym przedstawić wam zdjęcia z mojej ostatniej sesji . Wybraliśmy się w pewne opuszczone miejsce w mojej okolicy. Fotografie wyszły nieco "straszne" ale mam nadzieje ze będą wam się podobać.
     Mam na sobie longsleeva od firmy Majors . Jest to koszulka z długim rękawem która idealnie wykancza całą stylówke. Właściwie zakładajac ją nie musimy dodawac do tego już zadnej bluzy ani nic takiego . Rękawy ze wzorem bandany świetnie pasuja do całej reszty.



     Jeżeli jednak chcielibysmy założyć cos na siebie poza tym to Majors wpadł na bardzo dobry pomysł. Ze wzgledu na to że koszulka jest bardzo długa spod bluzy bedzie wystawał napis "stay humble" .



     Kolejnym ważnym elementem koszulki jest skórzana wszywka . Jest mało widoczna ale idealnie komponuje sie z całościa podobnie jak srebrne zasówaki. 



     W dolnej czesci mojej stylizacji widzicie spodenki firmy Pyrex oraz getry pod nimi. Buty nike Air Force 1 sa idealnym wykonczeniem kazdej tego typu kreacji. 
     Na głowie widzicie czapkę od firmy Black Army która idealnie pasuje do tego typu stylówki.




     Teraz chciałbym powiedziec wam o koszulce mojego projektu od dopiero wchodzacej na rynek polskiego streetwearu firmy o nazwie Black Army . Możecie szukac ich na instagramie (black_armyy) lub na fb https://www.facebook.com/BlvckArmy



     Na koszulce widzicie złote zamki na rekawkach oraz pas z bandany na środku . Dokładny jej opis i wiecej zdjęć zamieszcze w moim kolejnym poscie ktory wkrótce sie ukaże :)

     Mam nadzieje ze czytało sie przyjemnie i zainspirowałem Was do tworzenia jakis fajnych stylizcji :) 
     Moj mail : Mvvteusz@gmail.com




2 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się Twój niecodzienny styl, a zdjęcia są MEGA! Powodzenia i oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mega wygląda to koszulka od Majors! pasowała by ci ta też ta kurtka moro z napisem revolt z tyłu- trzecia od lewej http://www.showroom.pl/marki/339,majors

    OdpowiedzUsuń