wtorek, 30 grudnia 2014

Wodociągi

     Czas na kolejnego posta. Dzisiaj chciałbym zaprezentowac wam moja nową koszulke od Admirable x Yield clothing ! Wybralismy sie z fotografem do starej opuszczonej oczyszczalni ścieków ... Pokaze Wam teraz kilka zdjęć jakie udało nam sie wykonać.

     Its time for next post. Today I want to show you my new t-shirt from Admirable x Yield clothing ! We went with a photographer to old and abandoned sewage treatment plant ... I show you some photos now. 

     Postanowilismy zrobic kilka zdjęć z bandana na twarzy. Moze i nie jest to zbyt normalny sposób ubierania takiej chustki ale uwazam ze bardzo dobrze komponuje sie z tymi zdjeciami! 

     We decided to do some photos with bandana on my face. Maybe its not normal way wearing this scarf like me but i think its looking realy good with this photos!




Teraz powiem kilka słow o ubraniach jakie mam na sobie. Koszulka, tak jak juz wczesniej wspominałem jest z kolekcji , ktora powstała w wyniku połączenia dwoch firm Admirable i Yield clothing . T-shirt u dołu jest wyciety na okrągło. Po bokach wszyte sa czarne suwaki. Waznym elementem jest biały haft , firmowy znaczek firmy Yield clothing. Na przodzie oraz z tyłu koszulki widnieje nadruk.Jest wykonana z bardzo dobrej jakości bawełny. Uwazam że całość jest bardzo spójna i mimo wielu elementów nie dostrzegamy tutaj zbytniego przepychu . Wszystko dobrze do siebie pasuje. Mnie bardzo podoba sie nadruk na plecach który zobaczycie w nastepnych zdjeciach.

I want to tell you about clothes which im wearing. T-shirt , as i said is from collection , which was created from two companies Admirable and Yield clothing. T-shirt at the bottom is cut around. The sides are sew black zippers. Important detail is white embroidery with mark Yield clothing. Ahead t shirt we can see overprint. I think that all of this looking realy good. Everythings fits together. I realy like overprint on the back t-shirt which u will see in next photos. 



Chcialbym pokazac moja nową bransoletkę od firmy Wolne Elektrony. Jest to ręcznie robiona biżuteria. Ja mam na sobie model o nazwie Oponka Black.

I want to show you my new bracelet from Wolne Elektrony. Its handmade jewelery . Im wearing model Oponka Black.



Zrobilismy też kilka zdjęć z flarami piłkarskimi!

We make some photo with football flare! 



Mam nadzieje ze z przyjemnością obejrzeliście dzisiejszy wpis! Jeżeli chcecie zobaczyc wiecej zdjęć zapraszam na mojego fb lub instagram (mr.szczepanivvk)!

I hope that with pleasure you watched this post! If you want to see more my photos i invite you on my Facebook or Instagram (mr.szczepanivvk) 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz