sobota, 17 stycznia 2015

Admirable x Yield Clothing

Siemanko! Czas na kolejnego posta. Tym razem wraz z moja dziewczyną odwiedziliśmy pewne opuszczone miejsce. Zrobiliśmy kilka naprawdę dobrych zdjęć które chcielibyśmy wam teraz pokazać. 

Hello! its time for next post. This time with my girlfriend visited some abandoned place. We make some realy good photos which we want to show you now.




Dzisiaj kilka słów na temat mojego nowego hobby ale może najpierw opisze wam widoczną wyżej stylizację . 
Zaczynamy od góry! Mam na sobie koszulkę od Admirable x Yield Clothing. Spod spodu wychodzi longsleeve o którym pozniej chciałbym wam więcej powiedzieć. W pasie widzicie przewiązaną szaro czarną koszule. Spodnie joggersy pochodzą z popularnej sieciówki Bershka. Czarne Nike Air Force idealnie pasują do każdej tego typu stylizacji. Idealnym dodatkiem jest widniejąca na mojej ręce bransoletka od firmy Wolneelektrony. 

Today something about my new hobby but first i will tell you about my outfit!
We start from up. I have t-shirt from Admirable x Yield Clothing. Under this t-shirt u see longsleeve which i want to tell you more later. At the waist is grey black shirt. Trousers joggers from popular shops Bershka. Black Nike Air Force looking realy good with all stylization! On my hand u can see bracelet from Wolneelektrony.





Ostatnio zająłem się projektowaniem odzieży. O efektach mojej pracy bedziecie mogli przeczytać w następnym poście! 
Last time I interested in clothing design. About my work u can reading in my next post!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz