poniedziałek, 19 stycznia 2015

My project

Cześć wszystkim! Czas na kolejnego posta! Tak jak ostatnio obiecałem dzisiaj kilka słów o moim hobby czyli projektowaniu odzieży.. Jakiś czas temu zaczęło mnie to bardzo interesować , próbowałem rysować moje pierwsze projekty .. Mam to szczęście że moja mama potrafi szyć więc ostatnio wykonała jeden z moich projektów o którym chciałbym wam opowiedzieć!

Hello everybody! Its time for next post! Last time i promise that i tell you about my new hobby .. Clothing design ! Im interested in clothing design! Quite time ago i try to draw my projects! I have lucky because my mother can sew so she make once of my projects which i want to tell you ! 







Jak widzicie na zdjęciach jest to longsleeve. Koszulka wycięta jest nieco mocniej pod szyją. Bardzo podoba mi sie motyw z przedłużanym rękawem wiec postanowiłem zastosować go w moim projekcie. Rękaw zwęża się coraz bardziej u dołu. postanowiłem nie wszywać tam żadnego ściągacza a po prostu obrobić rękawek. Przód koszulki jest dosyć prosty , uwielbiam taka prostotę ponieważ to dzięki niej można podkreślić rzeczy które chcemy pokazać! Poza tym dodaje koszulce klasy i uroku !

How u see on photo it is longleeve. T-shirt is cut a little bit more under neck. I realy like motive with extend sleeve so i decided to use it in my project! Sleeve tapers in down. Front of this t-shirt is simple , i love this simple because thanks for her i can show things which i want to show! Moreover its give longsleeve rank and charm ! 




Ciekawym i bardzo modnym motywem są zamki wszyte w bok koszulki! Ja zastosowałem zamek w kolorze srebrnym! U dołu koszulki widzicie wszyty materiał , jest to skóra z wzorem skóry węża! Jest to jeden z najmodniejszych wzorów tego roku! 

Realy interesting and fashionable motiv are zip sewning in side t-shirt! I use silver zips! On down u can see sew textile , this is skin with snake skin patter! This is once of the most popular pattern this year!




Oryginalności koszulce dodaje również kształt jaki zastosowałem przy jej wycinaniu , zarówno warstwy górnej jak i dolnej ! Srebrne zamki idealnie komponują się z całością !

Originality t-shirt give shape! How u see on pictures it is not straight .. ther is around shape! Silver zips perfectly complements with all !




Jeśli spodobał wam się mój projekt i chcielibyście zamowić sobie taką koszulke to prosze pisać do mnie , napewno mozemy dobic targu! Prosze pisac na maila : mvvteusz@gmail.com , na fb lub instagramie !

If u like my project and u want to buy it .. contact with me ! You can find me on face book or send me a message on mail : mvvteusz@gmail.com





1 komentarz:

  1. Jestem pozytywnie zaskoczony, Blvck Fashion jest najlepszym rozwiązaniem i masz pro ode mnie za tę project!

    OdpowiedzUsuń