piątek, 20 lutego 2015

My last bandana t-shirt!

Siemanko ! kolejny post , kolejna stylóweczka ! Dzisiaj chciałbym pokazac Wam nowa koszulkę mojego projektu . Jest ona dostępna do kupienia --> http://olx.pl/oferta/koszulka-t-shirt-all-blvck-style-CID87-ID91pAR.html

Jest to trzecia koszulka i ostatnia z resztą z serii "bandana t-shirts" .. W tym wydaniu widzicie wyciętą bandamkę w dość niespotykany sposób i naszytą u dołu koszulki. Postanowiłem zastosować to rozwiązanie ponieważ chciałem zrobić coś innego niż wszyscy .. Bardzo modne sa teraz koszulki ze wzorem wokół szyi .. ja postanowiłem zrobić to samo u dołu . Dodatkowo jeszcze modna ostatnio siateczka z grubymi oczkami jest idealnym wykończeniem :) piszcie jak wyszło , podoba sie ? komentowac ;)

Koszulkę , tak jak wcześniej napisałem można zamówić .. info ---> mvvteusz@gmail.com ;)

Teraz kilka fotek ;)










2 komentarze: